Recenzija: Unbreakable Kimmy Schmidt: Veseli nasljednik 30 Rocka – serijala.com

Od autora 30 Rocka sa djevojkom iz The Officea, na Netflix je stigla komedija koju NBC nije želio.

1. gormar says:

Bio sam jako skeptičan prema ovoj seriji…..sada više nisam-ovo svakako zvuči kao serija vrijedna pažnje..
    Bravo Milane,jako mi se svidjela recenzija….osjeti se emocija.

2. djevojka says:

Ono što je mene najviše oduševilo je koliko su scenaristi i Kemper uspjeli Kimmy napraviti likom koji je istovremeno začuđen svim čudima suvremenoga svijeta od kojeg je bila zatvorena i izolirana, nekoga tko nije završio osnovnu školu i tko se čudi svemu od rječnika i slenga, do tehnologije, uz to je naivna kao malo dijete ali svejedno nije iritantna i apsolutno je preslatka! (kao primjer čiste suprotnosti uzimam Jess Zooey Deschanel koja je visokoobrazovana nesposobnjakovićka koja se svakodnovnim stvarima čudi raširenih očiju kao da ima 10 godina i ne uspijeva joj to onako dobro kako bi trebalo.)
    Uz to, kroz cijelu seriju se provlači duh nepokolebljivosti, od samog naslova, do špice i nevjerojatno zarazne pjesmice genijalnih stihova (Unbreakable! They alive dammit! It’s a miracle! Unbreakable! They alive dammit! But females are strong as hell! <3) i iako Kimmy po noći nekad neobjašnjivo počne daviti Titusa, boji se velcro traka, usputno spomene neku crticukoja nas sjeti na horor koji je proživjela, ima bore na licu od vrištanja, ona se ne smatra žrtvom i njen optimizam se ne može ugušiti. Kao što kaže Jacqueline: "Preživjela sam, jer to je ono što žene rade."
    Tina Fey, kvragu.

3. gošća says:

Iako sam pogledala samo prve dvije epizode, serija mi se svidjela na prvu i privukla me svojom vedrinom i šarenilom. Kimmy je toliko simpatična u svojoj fascinaciji svijetom i dobrodušnošću kojom zrači da ju jednostavno ne možeš ne voljeti, a Titus mi zasad izvlači seriju u komičnom smislu jer, barem u prve dvije epizode, nije bilo nekih haha momenata. Pretpostavljala sam da odnos između Kimmy i Jacqueline ima najviše potencijala za razvoj u emotivnom smislu i radujem se gledanju, samo da se nađe vremena…