Proljeće stiže. Sunce sve toplije grije. Priroda se budi, grane postaju sve šarenije. Ptice se ponovno čuju, a vi morate biti kod kuće u samoizolaciji. Iskreno se nadamo da ne morate, ali situacija nije idealna i najvažnije se čuvati. A kako se bolje čuvati od ležanja kod kuće ispred televizora.
Prođite našim preporukama i upalite svoj najdraži streaming sevis, što drugo.
One Day at a Time
Osim što je One Day at a Time rijedak primjer dobrog multi-cam sitcoma, pozitivan je i primjer za postojanje remakeova… Lear se ovim remakeom vratio televiziji u devedeset i četvrtoj godini, nakon dvadeset i dvije godine pauze kao izvršni producent, a s njim su ovu verziju razvili Gloria Calderon Kellet (iZombie, How I Met Your Mother) i Mike Royce (Lucky Louie, Everybody Loves Raymond, Men of a Certain Age).
11.22.63
11.22.63 je mini-serija bazirana na romanu Stephena Kinga, koju kao izvršni producenti uz Kinga potpisuju J.J. Abrams, Bryan Burk, James Franco i Bridget Carpenter. Potonju ćete najmanje vidjeti spominjanu u najavama i reklamama, jer jedina nije kućno ime, no zapravo je ona razvila seriju prema Kingovom predlošku i upravljala produkcijom, inače producentica sa odličnim serijama u životopisu (Dead Like Me, Friday Night Lights, Parenthood), koja je ovdje odradila odličan posao. Naravno, velike zasluge idu i Kingovom izvorniku.
Show Me a Hero
David Simon nam je dvaput prodao priče o dilanju droge u Baltimoreu, a potom i invaziji na Irak te stanju u New Orleansu nakon uragana Katrine. Svatko kome njegovo ime nosi ikakvu težinu, ovu će mini-seriju imati unaprijed zabilježenu u kalendaru, bez dodatnih potpitanja. Nije to čovjek koji će se baviti prizemnim tričarijama poput porno industrije, a možete biti sigurni da će vas uvjeriti da vam mora biti stalo do njegovih likova, makar su našoj svakodnevici poprilično strani crnci koji dilaju crack, vojnici koji odlaze na drugi kontinent, svjetonazorske podjele crnačkog i bjelačkog stanovništva.
Halt and Catch Fire
Pred kraj prve sezone serija je imala dvije epizode koje su nagovještavale potencijal koji se polako počeo otkrivati. Halt and Catch Fire je u drugoj sezoni usmjereniji, organiziraniji i jednostavno bolji. Priča je ovaj put čvrsto fokusirana, izvedbe glumaca koje su izvlačile prvu sezonu sada su samo popratna pojava zategnutijoj priči.
Halt and Catch Fire, druga sezona — recenzija
Penny Dreadful
Penny Dreadful odvija se u Londonu 1890-ih, kada su ubojstva Jacka Trbosjeka prestala, ali se još uvijek osjećaju posljedice i u ljudima vlada strah. Događaju se nova ubojstva i sumnja se na Jackov povratak ili njegovog plagijatora. Tu počinje radnja serije, kada istraživač sir Malcolm Murray (Timothy Dalton) i njegova misteriozna pomoćnica Vanessa (Eva Green) okupe neobičnu družinu i pokreću istragu, jer sumnjaju da iza svega stoje mnogo opasnije sile, koje nisu ljudske.
Deadwood
Umjesto rimskih legionara i pučana, Milch je iskoristio kauboje i tragače za zlatom u Južnoj Dakoti, smjestivši se u bezvlađe teritorija koji je trebao pripadati indijanskoj populaciji; nezakonito naselje koje je počelo cvasti nakon pronalaska rudnika zlata. Priča je to o nastanku civilizacije na temeljima neciviliziranosti, serija koja će kasnije polagati podjednako pravo na titulu najboljeg televizijskog uratka ikada, u konkurenciji drugih dviju HBO-ovih serija koje potpisuju ljudi imenom David.
Sharp Objects
Predvođena brilijantnom glumom peterostruko nominirane za nagradu Oscar, Amy Adams, Sharp Objects secira život u malom južnjačkim gradiću, fiktivnom Wind Gapu u Missouriju, iskapa sloj po sloj misterije oko nestanka i ubojstava dviju djevojčica, cijelo vrijeme istražujući najveći misterij i glavni fokus serije – njenog glavnog lika, Camille Preaker.
The Leftovers
Kreativni rizici u drugoj sezoni isplatili su se višestruko, a konačna potvrda kako će treća sezona biti i posljednja – učinila su čudo za ovih sedam epizoda. The Leftovers više ne pruža ruku za skok u nepoznato, nego vas bezobrazno gura s ruba litice u nadi da ste se sjetili ponijeti padobran. Lindelof i njegovi scenaristi izgradili su ovdje najbolju seriju od završetka Mad Mena i gorko-sladak je osjećaj kako ćemo se ove godine, za par mjeseci čak – konačno i oprostiti s njom.
The Leftovers, treća sezona — recenzija
Doom Patrol
Obožavatelji Granta Morrisona i općenito prilično čudnih (i karakteristično stripovskih) nadrealnih narativnih zaokreta će biti oduševljeni, ali ono zbog čega je Doom Patrol toliko poseban nije samo njegova ekscentričnost i šašavost u dijelovima priče, nego način na koji balansira apsolutno nemoguće događaje s time kako utječu na ozbiljne traume, odnose i karakterni razvoj glavnih likova.
Fleabag
Fleabag toliko iskače iz mora likova za koje bi po nekim karakteristikama i ponašanju mogao reći da su slični da mi nije poput nijednog prije viđenog. Uz to, u moru sjebanih likova svaki od njih može biti sjeban na svoj način, dok će arhetipovi dobrica uvijek biti isti. Koliko god ona i bila slomljena osoba, svejedno dok je gledam, vidim nekoga s kim bih se mogla družiti.
My Brilliant Friend
Teško je napisati prikaz ove genijalne serije, a ne upasti u zamku nekritičkog obožavanja. Romane sam progutala davnih dana i moram priznati da mi je najava ekranizacije stvorila nešto nervoze. Bojala sam se da će Lilu i Lenú upakirati u hiperproduciranu, superpopeglanu bajku koja se događala jednom davno i s kojom današnje mi nemamo puno veze. Umjesto toga, sad već i u drugoj sezoni, tvorci nastavljaju uspješno pričati priču koja svima odraslima u tradicionalnom mediteranskom, patrijarhalnom krugu rezonira blisko i poznato, a istovremeno kao udarac u želudac.
My Brilliant Friend, druga sezona — recenzija
Top of the Lake
Čini se da je format TV serije za Jane Campion bio dobra platforma za postavljanje tema koje su za nju od ključnog značaja i o kojima se ne govori olako na televiziji. Kako ovu mini-seriju neki nazivaju feminističkim Twin Peaksom, nije teško naslutiti o kojim je temama riječ.
Hannibal
Za jednu seriju o serijskom ubojici, Hannibal za divno čudo ne pribjegava jeftinim i ispraznim šokovima – poput The Followinga, recimo – a svoje temelje postavlja i likove uvodi postepeno. Umjesto pomahnitalog serijskog ubojice za sada gledamo poprilično suzdržanog i uglađenog doktora koji svejedno uspjeva uvjeriti i daje naslutiti kako se ispod finih odijela krije čudovište.
Star Trek: The Next Generation
Zvjezdane staze: Nova generacija najdugovječniji je serijal Star Trek franšize. Ukupno je emitirano 178 epizoda u sedam sezona od 1987. do 1994. godine. Fanove i poklonike su vrlo brzo dobili. Serija je zasigurno veliko priznanje dobila kada im se obratila Whoopi Goldberg i rekla da bi zbilja htjela bilo kakvu ulogu u TNG-u jer je kao dijete obožavala lik Uhure.
Star Trek: The Next Generation, recenzija
The Wire
Svi hvalospjevi koje ste čuli apsolutno su istiniti. Ne mogu to dovoljno puta ponoviti: The Wire je posebnim i boldanim slovima upisan u televizijsku povijest, toliko da je gotovo uvreda nazvati je “serijom” i rijedak je slučaj u kojem HBO-ov slogan “više od televizije” nije samo floskula. Ambicioznost opsega i strukture serije koja se kroz svojih pet sezona nekom… spiralom kreće po gradu i njegovim stanovnicima i s druge strane perfektna organska posvećenost detaljima gotovo je neopisiva.
Utopia
Kinematografija serije je sjajna, odavno na TV-u nisam vidio tako lijepe i čiste kadrove uz fantastično poigravanje bojama. Od odjeće i boje odijela samih ubojica, do pejsaža cijelog svijeta u kojem se radnja serije odvija – pretpostavlja se da je Engleska iz sadašnjosti ili bliske budućnosti u pitanju, ali se ne precizira – i neobičnim promjenama kutova kamere.
Watchmen
Watchmen je nevjerojatan, ne funkcionira baš sve u potpunosti, ali odvažna je to i neustrašivo beskompromisna vizija autora koji su se disciplinirano i dostojanstveno prihvatili riskantnog posla. Apsurdno je raspravljati je li nam ovo trebalo — svaku priču koju se ovako savjesno i samouvjereno ispriča važno je na koncu i ispričati. Na nama je sad da o njoj lamentiramo, polemiziramo i trkeljamo.
Hannibal je vrhunska serija koju preporučam