Recenzija: Helix – bez mašte i samo dovoljno, u maniri mreže – serijala.com

Helix je bliže još jednoj propuštenoj prilici, nego pravom povratku korijenima mreže.

1. buhu says:

Jedna od najbrzih recenzija u krvata ikad, svaka cast

• stiva993 says:

nisam ni pogledao, ali već nakon 2ep dati recenziju, možda je još barem 2-3 trebalo pričekati, sve u svemu, ovo me udaljilo od gledanja serije :D samo 63, loše

• jeff says:

Stalno prigovaranje na to sto je recenzija nakon dve epizode, dok je po meni to sasvim dovoljno da se protumaci potencijal serije (cesto piloti budu na brzinu i dugo prodje do snimanja pilota i druge epizode, jer se pilot snima pre narucivanja serije, a u drugoj epizodi vec imamo tim pisaca). Cesto se neke serije ne mogu recenzirati nakon dve epizode, jer retko koja ima bas sjajne prve epizode (kao Breaking Bad, Sopranos, Mad Men, Game of Thrones) ili ima dobre u pocetku, pa se serija malo izgubi (Lost, Alias, Dexter), a cesto se recenzenti prevare pa serija koja je nije nesto u pocetku postane dobra (Good Wife, Arrow, Person of Interest). Ali za ocenjivanje nekog kvaliteta, dve epizode (kako Serijala radi ili AV club na osnovnu par epizoda koje im daju) su sasvim dovoljne. Kad vec Amerikanci mogu da ukinu seriju nakon dve epizode, kao najnoviji The Asset (nije to lose, spijuni u 80im, true events, ali suvise kao The Americans), moze se i dati recenzija, a svaka cast za brzinu recenzije Helixa, koja je skroz tacna.

Nekad jednostavno nemaš namjeru gledati dalje nakon dvije epizode, tako da je nerijetko ili to ili ništa. Plus, ono što je jeff rekao je glavnina.

• tsoG says:

Kasni recenzija za True Detective! :-P

2. Tadija Mijatović says:

nastavak loseg niza warhouse,lost girl,haven,b.human,continuum i defaince..jasno se vidi opadanje kvalitete i to otprilike nabrojanim redom ..sve jadnije,dosadnije i bezbojnije..htio sam cisto iz znatizelje baciti oko ali dora recenzija je ubila volju za to..

3. Horny_Devil says:

Meni se u globalu serija sviđa. Možda neće postati najbolja sci-fi serija ikad(kao ni BSG ;-)), ali mi za sada drži pozornost.

4. Krešo says:

Da me baš posebno interesira tematika, vjerojatno bi nastavio gledati. Zbilja nije loše, sasvim je solidno. Čak ne izgleda Syfyjevski jeftino. Ali nema baš nikakvog karaktera. Istinabog, pogledao sam samo polovicu ove dvoepizodne premije, ali nemam neku potrebu tovariti si tv-raspored jos jednom novom serijom.
    Definicija Syfyjeve serije je postala “dovoljno dobro ako ti se baš gleda nešto takvo”, možda je Helix trunku bolji od onog što su zadnjih godina napravili.

Ako netko javi da postane bitno bolje prema kraju sezone, catchupam.

5. miro says:

Poslije odgledane prve pilot epizode serija ide u mapu gledanje nakon završene sezone.
    Inače mi se ta tematika ne sviđa pa ću gledati ako baš nema ništa bolje za izabrati.

6. Robisierra says:

Dobra recenzija u potpunsoti se slažem.

Kao fan SF-a reći ću ponekad “daj šta daš” pa i Helix spada u tu kategoriju. S obzirom da što se tiče SF-a od aktualnih serija nema ništa bolje nastavit ću gledati.

Nakon pilota očekivanja su niska jer te dvije epizode su bile dovoljne da se vidi kako će se otprilike priča (koja je sada poprilično tanka) razvijati a prema tome sve već izgleda kao puno puta viđeno. Drago mi je samo da serija ne izgleda jako jeftino kao ostale s te mreže pa je barem oku ugodnija.

7. Underdark says:

Jedna dobronamjerna kritika i nadam se da mi autor i uredništvo neće zamjeriti, ali rečenica koja počne sa “Nisam siguran kako uredništvo stoji s Galacticom…” vam baš i nije za pohvalu. Zamislite da neki novinar u bilo kojem dnevnom listu napiše tako nešto… Ja ovaj sajt cijenim kao vrlo relevantan, ali mi se nekad čini da ga vi ne doživljavate tako.
    U svakom slučaju nastavite s odličnim radom.

• Dario says:

Neće zamjeriti nitko, nemaš brige, ali mislim da si previše isčitao iz jedne usputne rečenice koja čak i završava s “… u globalu televizijske znanstvene-fantastike.” Nemamo svi isto mišljenje o svemu, a da budem iskren mislim da čak nikad nismo ozbiljno ni raspravljali o najdražim SF serijama što je čudno obzirom na našu povijest, poznanstvo i kako je i iz čega stranica uopće nastala. U svakom slučaju, mislim da imamo jednu temu za podcast.

Da se nadovežem na odgovor koji ti je dao Dario… Obzirom da ipak nismo ni blizu dnevnom listu, mislim da je dobro da se ne shvaćamo preozbiljno. Drago mi je ako nas ljudi smatraju smislenima i ako misle da dobro radimo ovo što radimo. Trudimo se da bude smisleno, kvalitetno napravljeno. Informacije točne, a komentari barem malo promišljeni. Ako se to vidi, super. Ali mora postojati određena doza zajebancije i samokritike. I ne volim kad su autori sličnih, manjih sajtova prepotentni bez pokrića i glume nešto što nisu. Kad si lijepe etikete novinara i kritičara, a imaju blogić koji prati parsto ljudi. To ispada jako pompozno i umišljeno. Nadam se da mi ne ispadamo takvi. Treba biti i malo self-aware (samosvjestan?).
      Čak je i ovo “uredništvo” (bar mislim) napisano s dozom ironije.

8. sivazona says:

vec dugo trazim neku dobru sf seriju no nema nista. Iako je helix imao potencijal je stvaro zaribal sa nekim detaljima al dobro. Pogledao sam prvu odnosno prve dvije serije pa cu jos pricekati. Iako se moze reci da je po kameri i ostalim faktorima bolja od ostalih serija istog zanra, prica postaje previse obiteljska. Continuum kao sto su neki napisali je serija za djecu isto tako i defiance. Uvijek pogledam prvu sezonu prije zakljucivanja. Tako da cu Helixu jos dati sansu.
    I koji vrag je moral Petar moral odrezati ruku covjeku da ulazi u prostorije ako svugdje moze kroz ventilaciju ;). Mah ima toga jos al kao sto sam rekao budemo pricekali.

9. goja says:

zasto nema recenzija engleskih serija kao sto je luter, sherlock…. koje su vrhunske serije