Serijalin retrovizor: The Sopranos 1×02 – 46-Long – serijala.com

Serijalin retrovizor: The Sopranos 1×02 – 46-Long

Nastavljamo s avanturama ekipe iz sjevernog Jerseya: Christopher sa pajdom narkićem krade kamione; Pussy i Paulie traže ukradeni auto; Tonyu je dosta incidenata s majkom (i potrčka koji ne zna koristiti telefon).

  1. Ana says:

    DVD-i i fina talijanska odijela!! xD

    Krasno je da se dobiva uvid u to kako funkcionira taj ilegalni biznis: što on uopće može biti; lijepo kaže i u odličnom teaseru onaj tip na televiziji: kad god je (pokvarene) ljudske potražnje, tu će biti i ponuda da zadovolji te potrebe. A ovi se još bakću s DVD-ima :D Baš me zanima kako će prijeći u zanimljiviji biznis. I kako se otkriva sada tu da je Tony middle management, vidimo ovog tipa koji je još na vrhu ali je smrtno obolio, mnogi smatraju Tonyja šefom e saaad me zanima kako će to izvesti tip koji se ne čini ni previše okrutan ni previše pametan, jedino previše zabrinut za svoju majku (možda počinje kao tabula rasa pa se crta okrutnost po njemu as we go?). KOJA JE HILARIOUS.

    OK, taj izraz karikaturalnost je nekako podrugljiv ali to uopće ne mora biti loše, a i odustajem od tog izraza, jer se dobra televizija očito počela formirati tom nekom dobrom karikaturalnošću. Što su uostalom stripovi i junaci. No ova mama…

    …koliko ona ne može odreagirati bez da ti podmetne krivnju, za krepat… čak ni kod inspired seniora koje sam viđala oko sebe :D A koji ti znaju lijepo zavrtit “Ja nikako da već jednom umrem, što svi želite” i onda više uživa u životu i grlenije se smije nego ti :D Nego, khm… da ne zvučim kao Melfica, obiteljske vrijednosti su ipak svetinja. Ta linija s mamom je predobra. Od telefonskog razgovora, tipa u klubu koji ne zna operirat telefonom (to mi je bilo pre,predobro) i istovremeno dešavanje: tip ne zna prespojit Tonyja, mama se javlja na telefon i ima ispred sebe u čaši nož (xD), počne joj gorit kuvanje, Tony se dere na telefon, striptizete se zabrinu jel sve OK s mamom… Hahaha… I na kraju striptizete vrhunski zatvaraju.

    Ova epizoda mora biti u nekoj akrobatskoj kategoriji kvalitete (od dijaloga, scena… – ono kad kod mame gori sam prevrtila i gledala par puta – možda je bolje da Chase ne režira? Vidim da je režirao samo prvu i zadnju) I da, Tony zbilja slasno jede! Što je ono bila, nekakva fina šunka, a Carmela je imala i finog pršuta. O kavama da ne govorim. Ma joj. Predobro.

    I da nije ovog retrovizora FAKAT ne bih gledala Sopranose, pacali bi se na dnu watchliste, a i kad bi došao na red na pilotu bi zapela. Da ne govorim da ni svi, uz Krešinu pomoć, ne bi naučili više o Disqusu :D

    • Ana says:

      Još samo jedna opservacijica, da ne zaspamam svima koji dolaze, ove striptizete su mi kao neka parabola društva/svijeta/života (i za onu farbu na autu sam mislila da je krv, svugdje nekakve simbolike vidim :D): vrti se, pa malo zabrinuto stane i pogleda kad ti se nešto desi, malo zastane i onda se nastavi vrtit (oko štange).

    • Marko Đurđević says:

      Samo bih napomenuo, ne da ova epizoda nije na nekom akrobatskom nivou kvalitete nego je cisti bezvezni prosjek. Da, jer je serija tako dobra.
      Ne znam zato i kolko bi neki kolaz scena imao smisla… jer svaka je predobra. Ali mozemo ih sve nabrajati, dapace.
      Recimo kak je Paulie popalio dzezvu iz onog fejk-starbucka.

      Vjerujem i da, ako do sad ne uvidjas Tonyevu okrutnost, u petoj epizodi ce se to sve promijeniti.

    • Krešo says:

      Da ne govorim da ni svi, uz Krešinu pomoć, ne bi naučili više o Disqusu :D

      :))
      Najbitniji ‘tip of the day’ je da možete odgovarati mailom, odgovorom na mail notifikaciju o komentaru.

    • magla says:

      Haha, meni je isto super ta scena kad Liviji gljive počnu gorjeti, onda baci čašu vode na njih pa se vatra pojača, a ona u panici. xD

  2. djevojka says:

    Tonyjeva majka je genijalna. Genijalno je koliko je užasna, a istovremeno znam da je realno prikazana jer sam čula svakakve priče poznanika o bakama koje čekaju smrt i krive sve oko sebe za…sve. Kako ta pasivna agresija zrači iz nje <3
    Jako sam bila ponosna na malog Chrisa što je ostao doma, ali onda su baš fino zeznuli sve skupa s tim "friendly fireom". Najbolji trenutak epizode mi je bio kad je profesor biologije sav sretan što mu se auto vratio išao vidjeti ako su mu papiri ostali u gepeku, pa mu boja ostala na prstima. Close second su ona dva idiota homoseksualca, od kojih je jedan mislio za Pussyja i onog drugog da su policajci pa je tražio odvjetnika dok mu je Pussy zabio pištolj u usta.
    Super!

  3. Macondo says:

    Postoji razlog zašto je Tonyeva mama ovako maestralno odigrala svoju ulogu,no o tome ću kad dođe vrijeme.Meni svakako najdraži sporedni lik uz Pauliea, i to mi je ono što posebno obilježava ovu seriju- fantastični sporedni likovi. Ajme zašto ovo niste pokrenuli prije mjesec dana,taman sam tada ponovno krenuo gledati Sopranose i sad sam pri kraju 4. sezone :( pa ne mogu baš konkretno sve komentirati,tko će se svega detaljno sjetiti,ali uživam u vašim komentarima. ”Prepostavljam da Chrisa i Brendana svi raspoznajete jer vam idu na kurac” Hahahahahhahaha umireeem

    • Marko Đurđević says:

      Jebiga. Mozda te stignemo :/

      Meni je uvijek prva asocijacija na Paulieja scena kad sjedi ispred Satriale’sa i sunca se drzeci komad neke reflektivne povrsine i uvijek se nasmijem kad na to pomislim.

  4. magla says:

    Ponašanje koje me najviše nervira kod ljudi je pasivna agresija, a Livia Soprano je njezina definicija! Meni je sad tako žao Chasea ako mu je mater zaista bila uzor prema kojemu je lik napravljen. Svaka čast Nancy Marchand na odličnoj glumi naporne, manipulativne, isfrustrirane babetine. Odnos između Tonyja i Livije pokazuje da mafijaški šef ima slabost – vlastitu majku za koju je Melfi brzo primjetila da joj daje ‘moć da stvara frku’ te kazuje jednu brutalnu životnu istinu, neki ljudi jednostavno nisu idealni roditelji, a sam Tony živi u uvjerenju kako je zapravo samo dobar sin. Mislim da će se tek prikazati kakav utjecaj Livia ima na sina.

    S druge strane, Tonyjeva druga obitelj također je daleko od idealne, ili barem pametne. Christopher i Brendan su iritantno glupi, iako se čini da za Chrisa ima nade, a Pussy i Paulie tako simpatično blesavi da sam se počela smiješiti čim ih vidim u kadru. Al Pacino, krađa kafetijere, isprobavanje odijela uz lika koji ne zna baratiti telefonom čine humoristični vrhunac epizode i nadam se da serija nastavlja u tom tonu.

    Uvodna scena prikazuje u kakvom stanju se nalazi američka mafija na pragu milenija. Zlatno doba mafije je prošlost, vlada nesigurnost i neslaganja čak između vlastite porodice (odnos Tonyja i Juniora), nema značajnog vođe, a ni tradicije se ne poštuju. Recimo da su to poslovni izazovi s kojima se Tony mora suočiti.

    Inače, jako dobra druga epizoda, nastavlja s razradom odnosa između Tonyja i ostalih likova. Jedva čekam da sporedni likovi dobiju neku konkretniju priču.

    • Marko Đurđević says:

      Koliko je tužno bilo ono kad ga je Melfi tražila da se sjeti nekih sretnih sjećanja na majku, uf

      • magla says:

        Da, meni su te scene kod Melfice emotivno teške za gledati. I onaj dio kad Melfi kaže da prizna da osjeća mržnju prema majci, da mora prihvatiti bijes, inače će mu vladati životom. I zadnja scena kad popizdi i iskali se na jadnom potrčku zbog telefona. Teško.

  5. Darió Łucić says:

    Malo kasnim, ali nema veze.
    Nevjerojatno koliko scenaristi dobro pišu epizode i koliko ih dobro redaju.
    Sjajan odnos Tonya između jedne i druge obitelji. U jednom ste tekstu napisali da se serija ne može gledati ako se ne možemo povezati sa Tonyem iako je antiheroj. Mislim da najveće zasluge idu Jamesu Gandolfiniju koji je perfektan, ali i savršeno napisan lik. On je lik koji ima osjećaje prema svojoj majci, brine za svoju obitelj, i to su najbolji dijelovi serije. Druga epizoda je još bolja od prve, i opet ispunjena humorom.
    Serija i vizualno izgleda nevjerojatno, sve je na svojem mjestu.
    Ona scena kad se Tony svađa s majkom je toliko moćna….. . Prfekt.

Uključi se u komentare

Your email address will not be published. Required fields are marked *