Recenzija: Fear the Walking Dead — Kako su šetači zauzeli televiziju – serijala.com

Zanimljiva priča pomiješana s lošom obiteljskom dramom za vjerne gledatelje Walking Deada.

1. Sauron's Finest says:

ova gornja csi look-a-like fotografija mnogo govori: čovjek je zagrlio svoju ženu, pokraj njih je mladi zgodni par koji su zagrljeni, u pozadini je još mlađi par, nisu zagrljeni ali vjerovatno rade na tome, dok je skroz iza stariji obiteljski par, koji se negrle sad toliko ali imaju kčerku koja je rezultat nekadašnjeg grljena i oni sad nju grle i mnogo vole…znači obitelj na prvom mjestu onda sve ostalo, to je vjerovatno formula u apsolutnim svim serijama gdje se obrađuju patetični obiteljski problemi u svim mogučim situacijama – bio to serijski ubojica dexter, bili to gangsteri sopranosi, bio to meth kingpin u breaking badu ili štagod- nebitno- ok, drame moraju biti dramaste, sve to stoji – ali ovo treba biti horor prvobitno, za boga miloga, kako je moguće da je netko uspio to prodati kao sapun – dali ću ja doživjeti da će stavljati drame i u porniče uskoro?
    prvo bi mislio da je to samo za tupavu američku publiku ali francuski les revenants nije puno drugačiji kao ni britanski in the flesh; efekt horora se gubi sve je nešto sapunjasto. ako smijem citirat dobar stari klišej – isto sranje drugo pakovanje – kao i walking dead i fear the walking dead.
    neznam zašto jer strip je jako kul; ne toliko koliko je zombi strip nego sam duh postapokalipse, gdje kad netko nađe kutiju sa konzerviranom hranom koda je našao škrinju sa blagom – takvi detalji mnogo znače za samu postapokaliptičnu atmosferu.toga nema u seriji.npr. jedan sociopatski jednooki latinos zvan guverner je strah i trepet, jahač apokalipse, utjelovljenje zla – taj kad bi se pojavio glavni likovi bi padali mrtvi ko muhe, žene bi im bile silovane, sve zalihe hrane uzete, svako utočište spaljeno i smrvljeno do temelja – ali apsolutno svaki put kad bi se pojavio – u seriji je prikazan kao neka plačipičkica koja cvili za svojom čerkicom i obiteljskim životom što je nekad imao…neželim ni spominjat sve serijske ubojice, pedofile i ostalje ljudske predatore koji nepostoje u seriji jer za to nema vremena, samo puno plakanja, grljenja i još plakanja.
    kao što se porno sadržaji obilježavaju sa xxx, ja bi ovakva smeča obilježio sa sss – suze, sapun i sranje

2. Ana says:

gledala epizodu i pol, prva epizoda mi je bila zabavna, ali toliko smiješno neprirodno se svi ponašaju i reagiraju, jedini normalno reagira mali zgodni junkie zato jer je jedina karakterizacija da je junkie. fali ta postapokaliptičnost, da, slažem se sauronom ali meni je drag walking dead i tamo mi ima, pored sve drame, tog osjećaja izgubljenosti i smaka svijeta, zombiji su stalno iza ugla tj. iza drveta, i ona uvodna glazbica je jeziva i provlači se kao atmosfera serije… ovdje ništa. dobra recenzija! :)