Jesenska sezona ’11 – analiza i komentar – serijala.com
Trenutno čitaš
Jesenska sezona ’11 – analiza i komentar

Jesenska sezona ’11 – analiza i komentar

Još jedna jesenska sezona je iza nas. Studenski sweepsi su završili, televizijski valovi sve su više i više ispunjeni reprizama, a mreže sada uzimaju kratku stanku za predah prije nadolazeće ludnice koja je zimski dio sezone. No, prije nego što dočekate povratak nekih vaših zimskih favorita, ovim ćemo vas člankom podsjetiti na najvažnije događaje ovogodišnje jesenske sezone te vam detaljno predstaviti svaku mrežu.

Jedno je sigurno – sitcomi su ponovno zavladali malim ekranima. Nakon dugačke suše po završetku popularnih sitcoma kao što su Friends, Will & Grace, Everybody Loves Raymond, The King of Queens, That 70’s Show i Malcolm in The Middle, na televizijsku je scenu stupila nova generacija, predvođena single-cam sitcomima kao što su New Girl i Modern Family, ali i klasičnim multi-camovima (2 Broke Girls, The Big Bang Theory). Uzimajući u obzir sve nove serije lansirane ove jeseni na pet velikih mreža (ABC, CBS, NBC, CW i FOX), dvije najgledanije upravo su sitcomi (New Girl, 2 Broke Girls), a uspješno su startali i Suburgatory, Last Man Standing, Up All Night i Whitney. Dramske serije svoje su dom pronašle na kabelskim mrežama. The Walking Dead oborio je rekorde gledanosti kabelskih mreža, dok su Sons of Anarchy i Dexter, u svojoj četvrtoj i šestoj sezoni, uspjeli privući više gledatelja no ikada. Uspješno su lansirane i dvije nove serije – vrhunski Showtimeov triler Homeland te FX-ov kontroverzni American Horror Story. Jedine preostale drame na broadcast mrežama zastarjeli su procedurali i medicinske sapunice (uz čast iznimkama kao što su Once Upon a Time, Parenthod ili The Good Wife).

Usporedbe radi, prva priložena tablica prikazuje broj sitcoma ove jeseni u odnosu na jesensku sezonu 2006. Broj sitcoma na ABC-u drastično se povećao, uglavnom zahvaljujući uspješnom lansiranom novom dvosatnom bloku predvođen Modern Familyem, dok je broj sitcoma i na NBC-u i na CBS-u porastao za dva. Ne uzimajući u obzir CW, koji je u potpunosti napustio žanr nekoliko godina unatrag, na brodcast mrežama se u odnosu na 2006. godinu broj sitcoma povećao za devet.

MrežaJesen 2006.Jesen 2011.Razlika
ABC16+5
CBS46+2
FOX660
NBC46+2
*CW*4*0*-4
Ukupno19 (*15)24+5 (*+9)

Druga priložena tablica prikazuje tzv. season-to-date gledanost, tj. usporedbu prosječne gledanosti mreža u odnosu na lanjsku sezonu u traženoj demografiji A18-49. (Prosječne brojke za ovu sezonu dobile su se računanjem gledanosti zaključno s tjednom 14.11. – 20.11.). FOX i CBS jedini su zabilježili porast gledanosti, ABC je zadržao lanjsku gledanost, dok NBC i CW nastavljaju strmoglavi pad gledanosti i popularnosti. Zanimljiv je i podatak kako Univision, američka mreža koja emitira program na španjolskom jeziku, ima veću prosječnu gledanost od CW-a.

Nr.MrežaProsječni A18-49 ratingRazlika u odnosu na prošlu sezonu
1.FOX3.4+17%
1.CBS3.4+3%
3.ABC2.90%
4.NBC2.6-7%
5.Univision1.5-6%
6.The CW0.9-25%

NBC – Kad pomisliš da ne može gore…

Jeff Zucker, osoba odgovorna za strmoglavi pad gledanosti NBC-a u posljednjih 4-5 sezona, više ni nije na čelu mreže, no NBC svejedno nastavlja tonuti sve dublje i dublje. Bob Greenblatt, njegova zamjena, vrlo je samouvjereno predstavio jesenski raspored NBC-a ovog svibnja – The Sing-Off je trebao biti rival ABC-jevom divu Dancing With The Stars, Prime Suspect je trebao biti novi ER, Up All Night je trebao biti hit sitcom sezone, a The Office je trebao doživjeti renesansu u post-Carell eri. Što se na kraju dogodilo? The Sing-Off je podbacio, Playboy Club je startao katastrofalno, The Biggest Loser je postao upravo to, Free Agentsi su imali sramotno nisku gledanost, a fedora Marie Bello nije se uspjela ni približiti uspjehu ER-a. NBC-jeva prosječna gledanost i dalje pada, ove je sezone 7% ispod lanjske, a stvar bi bila još gora da nema nedjeljne utakmice američkog nogometa, koja redovito nadmaši gledanost apsolutno svih preostalih serija na televiziji. Bez NFL-a, NBC bi se samo dublje zacementirao na četvrto mjesto i prosjekom vjerojatno bio bliži CW-u, nego ABC-u.

U cijelom tom kaosu, jedina (relativno) svijetla točka jest SF procedural Grimm, koji je uspio privući solidno gledateljstvo s obzirom na niske standarde petkom. Ipak, sa slavljem treba pričekati barem još nekoliko mjeseci da se vidi na kojoj će se brojci gledanost serije stabilizirati.

Propali eksperiment ponedjeljkom, kombinacija obiteljskog reality showa The Sing-Off i vrlo zbunjujuće reklamiranog Playboy Cluba, od veljače će biti zamijenjen snažnijim, ali i smislenijim duom: The Voice  + Smash. Na upit zašto je stavio Playboy Club iza Sing-Offa, Greenblatt je u svibnju izjavio kako i u Playboyu ima nekoliko glazbenih nastupa u svakoj epizodi. Sasvim logično, ne? Playboy Club od samog je začetka bio osuđen na propast i činjenica da to čelnici mreže nisu vidjeli apsolutno je sramotna. Pretile Amerikanke u krizi srednjih godina nisu gledale seriju iz feminističkih razloga, ali i zbog iskrivljene slike o sebi, dok muškarci nisu željeli sjediti pred ekranom 60 minuta gledajući primetime sapunicu kako bi vidjeli PG-13 soft porn. Ako ga se može i tako nazvati.  Playboy Club je skinut s rasporeda nakon tri epizode, a za studenske sweepse zamijenjen je news magazinom Briana Williamsa logikom: “Znamo da će imati smiješnu gledanost, ali je jeftin za producirati, pa što nas briga”, što je bila praktički ista logika iza debelog promašaja zvanog The Jay Leno Show. U zimskom dijelu sezone NBC će iskoristiti isti taj show da barem nečime popuni raspored srijedom, gdje je sat od 21h do 22h izmasakriran smijurijom zvanom Harry’s Law, koja je uspijevala uz 1.2 A18-49 rating privući preko 7-8 milijuna gledatelja. (Usporedbe radi, za isto toliki rating Vampire Diaries ima 3 milijuna gledatelja, pa vi povucite paralelu o prosječnoj starosti gledatelja.) No, NBC neće maknuti Harry’s Law s rasporeda – serija će se od ožujka emitirati nedjeljom u 20h. Koja je logika iza toga? Ne vrijedi ni nagađati.

Stanje sa sitcomima na NBC-u, pogodili ste, nije tako bajno. U ne tako davnoj prošlosti, blok četvrtkom sastojao se od dva vrhunska i dva solidna sitcoma: Community, Parks & Recreation, The Office i 30 Rock. Ove smo sezone dobili Up All Night, koji se pokazao kao jedno od najvećih razočarenja sezone (uspjeti stvoriti dosadan sitcom kad na raspolaganju imaš Willa Arnetta i Christinu Applegate poseban je talent), Free Agentse (koga?), i najljepši dar od svih – Whitney. Whitney se u zimskom dijelu sezone seli na srijedu, gdje će biti u paru sa sitcomom Chelsee Handler, koji će, vjerujemo, biti jednako smiješan, dok je povratak 30 Rocka i selidba Up All Nighta na četvrtak izgurao Community sa rasporeda. Je li serija otkazana? – pitali su se brojni fanovi. “Ne, vratit će se negdje na proljeće” – uzvratili su s NBC-a, uvjeravajući ljubitelje serije kako narudžba od 22 epizode i dalje stoji.

Jednako misteriozna, ili jednostavnije rečeno – glupa odluka mreže, jest skraćena sezona za Parenthood, jednu od dvije drame na mreži koja uspijeva preći magični prag od 2.0 u A18-49 demografiji.  Možda bismo mogli i preći preko toga da je serija zamijenjena Awakeom, koji je po mnogima potencijalno najboljom novom dramskom serijom sezone. No, Awakea nema na rasporedu za zimu. Kad će, i hoće li se uopće pojaviti na rasporedu – to nitko ne zna.

NBC još ove veljače ima Super Bowl, najgledaniji televizijski program u SAD-u, no i to će ga teško progurati na treće mjesto među mrežama. Svake godine čelnici mreže puni ambicije i samouvjerenosti predstave novi raspored tvrdeći kako je to “onaj raspored koji će nas izvući iz govana.” To se nije dogodilo ni ove sezone. A nekako sumnjamo da će tako biti i sljedeće.

CBS – Nedostatak novog dramskog hita

CBS je, kako se vole hvaliti, već godinama mreža #1 u SAD-u, no samo u ukupnoj gledanosti, zbog čega im se nerijetko lijepi status mreže koju gledaju samo starci. No, usprkos činjenici što im je prosječna starost gledatelja abnormalno visoka, zadirkivanja od strane drugih mreža očit su znak ljubomore, jer CBS ima najstabilniji raspored od svih mreža. Prošle su sezone digli prašinu s neočekivanim promjenama rasporeda (selidba Big Banga na četvrtak i Survivora na srijedu, između ostalog), a nakon što su te promjene urodile plodom, mreži ove sezone nije ostalo puno rupa za zakrpati. Međutim, jedino je blok sitcoma doživio preporod ove sezone, s novopridošlicom 2 Broke Girls i Two and a Half Men 2.0, dok nove dramske serije nisu uspjele privući publiku koja je za CBS standardna.

Person of Interest, jedna od najvećih nada mreže, podbacila je u iznimno zahtjevnom timeslotu, četvrtkom u 21h. Kao nasljednik CSI-a, koji se nakon godina i godina emitiranja u tom slotu prebacio na srijedu, POI je jedva uspio dostići gledanost ostarjelog forenzičarskog serijala. S druge strane, klasični procedural Unforgettable rijetko će tko proglasiti gubitnikom. Redovito završava na prvom mjestu u svom slotu nasuprot Parenthooda (NBC) i Body of Proof (ABC), te je popravio prosjek koju je u tom slotu lani imala The Good Wife, no gledanost je konstantno na granici tolerancije za CBS, zbog čega će vrlo vjerojatno tijekom cijelog svog emitiranja biti na listi serija čiji je nastavak upitan. Za A Gifted Man priča je puno jednostavnija – serija je od samog starta emitiranja bilježila iznimno slabu gledanost. CBS se emitirati svih 16 epizoda (dodatne tri naručene su naknadno), te će to vrlo vjerojatno biti sve što ćemo vidjeti od serije, ukoliko gledanost na mjestu CSI:NY-a u siječnju ne doživi značajan skok.

Sitcomi, kako biva i na ostalim mrežama, su ti koji CBS-u donose rast prosječne gledanosti u usporedbi s lanjskom sezonom. Duo How I Met Your Mother i 2 Broke Girls redovito bilježi A18-49 rating iznad 4.0, čak i 4.5, što u prvom satu primetimea za rukom polazi još samo Big Bang Theoryu četvrtkom. Two and a Half Men doživio je renesansu u devetoj sezoni, barem što se tiče gledanosti, a Mike & Molly sasvim je solidan partner seriji u 21.30h. The Big Bang Theory klasičan je primjer serije koju je zadesio virus obrnute proporcionalnosti između kvalitete i popularnosti. Sitcom je nezaustavljiv div za CBS, ali više nije ni približno ona serija u koju smo se zaljubili na početku emitiranja. Četvrtak u 20.30h jedini je polusatni problem za CBS, kojeg će mreža pokušati popraviti s Rob!-om (obrnuti uskličnik nećemo ubaciti iz principa), nakon što je propali How to be a Gentleman zamijenila s Rules of Engagement, da bi na koncu i ROE završio na klupi ni deset epizoda nakon starta sezone, usprkos solidnoj gledanosti.

Jedine drame koje trenutno funkcioniraju na CBS-u su procedurali, i to uglavnom veteranske serije koje su već nekoliko godina na vrhu ljestvica gledanosti. Originalni NCIS u svojoj devetoj sezoni najgledanija je dramska serija u A18-49 demografiji i jedina igrana serija na televiziji koja uspijeva premašiti brojku od 20 milijuna gledatelja. Dvije serije u drugim sezonama, Hawaii Five-0 i Blue Bloods, sasvim su solidni igrači za mrežu u svojim slotovima, dok je nedjelja ponovno problematična točka. Nekoliko sezona unatrag, serije poput Cold Casea, Without a Tracea i The Unita nisu zadovoljavale standarde gledanosti, te je CBS lani uspio donekle stabilizirati nedjeljnu postavu sparivši The Amazing Race s novopridošlicom Undercover Boss te premjestivši veteranski CSI:Miami u 22h. Ove su sezone u 21h smjestili The Good Wife, miljenicu kritičara, koja je najslabije gledana dramska serija na mreži, ne računajući postavu petkom. CSI: Miami također pokazuje znakove starosti, kao i cijela CSI franšiza. Ted Danson je puno bolji predvodnik vegaške ekipe forenzičara, za razliku od Laurencea Fishburnea, te mnogi tvrde kako je serija procvjetala u svojoj dvanaestoj sezoni. No, originalni CSI daleko je od svojih dana slave, a skori odlazak Marg Helgenberger zasigurno neće pomoći gledanosti. AMC je dobio prava za prikazivanje repriza CSI: Miamija u sindikaciji (slogan “Story matters here.” odjednom dobiva jednak kredibilitet kao TNT-jev “We know drama.”), povećavši time izglede prvog spinoffa franšize da doživi još koju sezonu (u izvješću za novinare suptilno stoji kako je AMC dobio prava i za potencijalnu jedanaestu i dvanaestu sezonu serije), što ostavlja njujorško izdanje serije kao najizglednijeg kandidata za otkazivanje nakon osam sezona emitiranja.

ABC – Znakovi života u obliku sitcoma i novih drama

Ovog je svibnja ABC uvjerljivo digao najviše prašine s kolekcijom novih serija, čiji je široki spektar, između ostalog, obuhvatio tradicionalni sitcom (Last Man Standing), horor-triler (The River), povijesnu dramu (Pan Am), remake (Charlie’s Angels), ali i uvjerljivo najveću WTF?! narudžbu sezone (Work It). Mreža je željela ponoviti uspjeh famozne jeseni 2004., kada su televizijskim svijetom zavladali Lost i Desperate Housewives, a naredno im se proljeće pridružila i Grey’s Anatomy. No, kada su odlučili sačuvati svoje najveće adute za zimski/proljetni dio sezone (GCB, The River), postalo je jasno da će uspon mreže – ako ga uopće i bude – biti spor.

Iako su Charlie’s Angelsi, Pan Am i Man Up podbacili, ABC je presretan ove sezone jer su jedina mreža koja je uspješno lansirala dva dramska hita – Once Upon a Time i Revenge. Taj podatak zvuči još ljepše kad u priču ubacite činjenicu da ABC nije uspio pronaći dramski hit u prethodne tri sezone (najmlađa drama koju nisu otkazali nakon dvije sezone je Castle). Kontrargument da je i CBS uspješno lansirao dramske serije (Unforgettable, Person of Interest) je valjan, no po CBS-ovskim standardima gledanost tih serija nije sjajna, te bi obje mogle završiti na listi otkazanih do svibnja.

Ipak, još veći uspjeh od dvije dramske serije ABC-jev je blok sitcoma srijedom, koji je po prvi put od svog začetka 2009. godine snažan dvosatni blok bez ijedne slabe karike, i to uglavnom zahvaljujući iznenađujućem hitu Suburgatory, koji se svojim šarmom i modernim humorom odlično uklopio između The Middlea i Modern Family. Happy Endings, koji je proljetos lansiran kao ostatak ostataka sada je vrlo solidan igrač iza Modern Familya, koji mreži donosi zavidnu gledanost u demografiji A18-34. Naravno, kao i sve druge mreže, ABC je htio iskoristiti novu popularnost sitcoma otvorivši novi blok utorkom, no zasada nije urodio plodom. Katastrofalno loši Last Man Standing jedva se drži na nogama, i to uglavnom zbog snage imena Tima Allena, a već propali Man Up u siječnju će biti zamijenjen sitcomom s najglupljim konceptom od CavemenaWork It. No, usprkos tome, favorit fanova Cougar Town i iščekivana novopridošlica Apartment 23 još uvijek nemaju datum premijere.

ABC ima sasvim dovoljno razloga za slavlje ove sezone, ali ima i razloga za zabrinutost. Mreža je ove sezone po gledanosti na istoj razini kao i lani, i to uglavnom zbog pada gledanosti nekadašnjih velikih hitova. Dancing With The Stars je, vjerojatno zbog iznimno loše ekipe “zvijezda”, imao jednu od najslabije gledanih sezona, a veteranske dramske serije Desperate Housewives i Grey’s Anatomy, bilježe rekordno lošu gledanost. Ni činjenica da je riječ o posljednjoj sezoni Housewivesica nije uspjela podići interes za seriju.

FOX – New Girl je traženi X Factor

FOX-ove serije predstavljene proljetos na upfrontovima bile su među najrazvikanijima – nije se prestajalo pričati o tome koliko je Zooey Deschanel “adorkable” u New Girl, napokon je određen datum premijere dugoočekivanog spektakla Terra Nova, a par godina nakon što je najavljen, američki X Factor također je dobio svoje mjesto na rasporedu. Rezultati su bili miješani – New Girl je startala fantastično, Terra Nova je podbacila, a iako bi X Factorom bilo koja mreža bila zadovoljna, 4.5 A18-49 rating, nakon što je Simon Cowell poručio medijima kako očekuje gledanost bolju od American Idola, rijetko koga nije razočarao.

New Girl je za FOX bila najveća nada ove jeseni, s obzirom da je mreža očajnički željela pronaći (igrani) hit sitcom – nešto što nije imala od dana Malcolm in The Middlea i That 70’s Showa. Girl je u premijeri uspjela nadmašiti i premijeru popularnog Gleea, koji ove sezone pokazuje drastičnu eroziju gledatelja. Repetitivni, konfuzni i nelogični storylineovi, smotano ubačeni nastupi i fokusiranje na brodvejske pjesme koje rijetko tko poznaje doveli su do brze zasićenosti serijom. Raising Hope, s druge strane, ove godine zadržava jednako neimpresivne brojke kao i prošle sezone. Jedan od rijetkih lanjskih “hitova” u moru propalih serija, nikada nije imao zavidnu gledanost, no zasada barem FOX-u osigurava stabilan jednosatni blok sitcoma.

Iako je FOX zakrpao rupe sredinom tjedna sa dva i pol, tri sata The X Factora tjedno, novi veliki problem otvorio se ponedjeljkom. Terra Nova nije uspjela privući ni približan broj gledatelja koji se od nje očekivao – 3.0 A18-49 rating sasvim je pristojan rating za premijeru bilo koje serije na bilo kojoj mreži, no nakon brda novca utrošenog u promociju serije i usavršavanje specijalnih efekata (te višemjesečno usavršavane efekte, usputno rečeno, još uvijek čekamo), Terra Nova je FOX-u ostavila gorak okus u ustima. Sada na kraju svoje prve sezone, serija uglavnom bilježi A18-49 rating između 2.0 i 2.5, i iako daleko od sramotnog nastupa zvanog Lone Star, Terra Nova će morati pretrpjeti žestoki rez u budžetu ako će doživjeti novu sezonu. Veteranski House u svojoj osmoj sezoni više ni ne sliči seriji koja je osvojila publiku diljem svijeta, s odlascima gotovo svih originalnih ženskih likova koji su zamijenjeni blijedim, jednodimenzionalnim novopridošlicama. Pad kvalitete odrazio se i na gledanost, a o sudbini serije, odnosno, o njezinom privođenju kraju, raspravlja se već mjesecima – iako definitivnog odgovora još nema.

Petak je za FOX posebna priča. Kombinacija Kitchen Nightmares / Fringe vrlo je neobična, no FOX-u donosi kompetitivne brojke. Barem u prvom satu primetimea. Nightmares zahvaljujući vjernim fanovima Gordona Ramsaya nerijetko završava na prvom mjestu u 20h, no osipanje gledatelja Fringea nastavlja se i ove sezone. Kontroverzan potez mreže da premjesti Fringe na petak prije godinu dana rezultirao je praćenjem gledanosti serije pod povećalom iz tjedna u tjedan. Narudžba četvrte sezone serije iznenadila je mnoge, no peta je sezona sve neizglednija jer gledanost polako počinje tonuti na razinu koju FOX neće moći tolerirati.

Jedan od dana s kojim mreža nema puno problema jest nedjelja. Blok animiranih serija nazvan “animation domination” upravo to i radi – dominira gledanošću nedjeljom. Serije Setha MacFarlanea (Family Guy, American Dad, The Cleveland Show) i veteranski Simpsoni FOX-u donose mladu publiku, a dodatnim vjetrom u leđa u obliku iznimno popularnog američkog nogometa (koji se u jesen emitira taman prije primetimea), animation domination bilježi vrlo visoke brojke u A18-49. FOX eksperimentira i s novim animiranim serijama, a rezultati su miješani. Ovog su proljeća uspješno lansirali iznimno simpatične Bob’s Burgerse, no ove je jeseni vrlo brzo propao Allen Gregory Jonaha Hilla. Idući je na redu Napoleon Dynamite, a sudeći po najavama, sudbina serije vrlo će vjerojatno biti slična onoj Gregorya.

CW – Gleda li itko ovu mrežu?

The CW polako, ali sigurno, pada u zaborav. I dok svi upiru prstom u NBC kao Nelson iz Simpsonsa, CW je taj koji ima najviše razloga za sjesti i plakati – gledanost mreže pala je za drastičnih 25% u odnosu na prošlu sezonu. Pad popularnosti teen sapunica Gossip Girl i 90210, zasićenost Tyrom Banks i njezinim Top Modelom te završetak Smallvillea samo su neki od faktora koji su krivi za katastrofalnu jesensku sezonu. Pa zaigrajmo igru “How low can you go?”. Tyra Banks u 17. je sezoni Top Modela dovela prijašnje natjecateljice u nadi da će time natrag dovesti i gledatelje. Rezultat je bila sramotna samopromocija iritantne Banksice, jeftini reality show kojeg bi se i Bravo postidio, a koji tijekom sezone nije uspijevao preći ni 1.0 rating u A18-49 demografiji. Usporedbe radi – u jesen 2007. ANTM je bilježio 2.4 A18-49 rating – o kojem danas i NBC sanja. Nadalje, Beauty and the Geek, još jedan reality show transfer sa WB-a/UPN-a, bilježio je 1.5 rating i 3 milijuna gledatelja, ono što sada na CW-u uspijeva isključivo Vampire Diariesu. Beauty and the Geek nakon te je sezone ukinut. Smallville je u jesen 2007. (kada više ni nije bio na vrhuncu slave) bilježio 1.9 A18-49 rating i čak pet milijuna gledatelja, a nikad prežaljena Veronica Mars sezonu ranije privlačila je preko tri milijuna gledatelja i bilježila 1.4 A18-49 rating.

A ovogodišnje nove serije? Ringer, Hart of Dixie i The Secret Circle ne prelaze rating od 1.0 u traženoj demografiji, a sve su tri serije dobile narudžbe za kompletne sezone od 22 epizode. Ringer je trebao privući novu, stariju i zreliju publiku na CW, Hart of Dixie je trebao predstavljati kvalitetnu, klasičnu obiteljsku seriju, a The Secret Circle je trebao biti savršen lead-out iz Vampire Diariesa. No, ništa od toga nije se dogodilo. Činjenica je da je CW-ova publika poprilično mlada i da većina njih serije prati na internetu, ili ih snima na DVR-u te gleda kasnije. Nažalost, gledanost originalnog emitiranja i dalje je primarni faktor i pokazatelj uspjeha neke serije, a ni povećanje gledanosti kada se doda naknadna publika nije pretjerano velika – stoga ta utjeha/izgovor za CW ne drži vodu. Postavlja se pitanje – a kako dalje? Paul Lee, novopridošlica na mjestu čelnika mreže, startao je poprilično loše, no uzimajući u obzir kakav mu je kaos ostavila kolegica Dawn Ostroff, dat ćemo mu još iduću sezonu da se pokaže dostojnim svoje pozicije. Jedno je sigurno – bit će itekako zanimljivo na idućim svibanjskim upfrontovima. Hoće li Lee pootkazivati 90% serija i ostaviti samo Vampire Diaries, Supernatural i Top Model? Ili će kukavički ostaviti većinu serija i sastaviti još jedan mizeran raspored?

7 komentara
  • Odlicna recenzija.

    Vrh ove polusezone definitivno su Modern Family, Two and a Half Men i The Big Bang Theory.

    Ali ne bih se soglasio da NBC je za otpisivanje, u sledecoj polusezone ima sanse toliko mnogu da se promeni. Imaju Super Bowl, The Voice, Smash, Awake. Rotiraju i sitkome u dvije comedy-blocka, tako da sacekamo rezultate u sijecanju.

  • Odličan pregled, svaka čast! ;)

    Sve u svemu, ja sam zadovoljan ovom polusezonom, bilo je puno novih serija, nažalost možda pokoje razočaranje previše, ali bilo je tu i lijepih iznenađenja poput OUAT i Homelanda….

  • Ja mislim da će druga polusezona rasturiti: Awake,The River,G.C.B.,Apartment 23,Smash,Alcatraz,Touch,The Firm…Definitivno bolje serije u drugoj polusezoni…:D

    • Ne nužno. Naravno, broadcast mreže gube gledatelje, ali razlog tomu je jačanje kabelskih mreža i alternativnih načina gledanja putem interneta, tipa Hulu i Netflix. Kabelske mreže jako napreduju zadnjih 10 godina.

  • Sjajan članak, svaka čast na trudu! Meni je definitivni favorit ove sezone Once Upon a Time (ok, nisam još pogledala Homeland pa ne mogu s tim usporediti, a vidim da svi to hvale). Ali veselim se i nadolazećim serijama i to brojnima, nadam se da neće biti previše razočaranja :))

Odgovori na Robi Otkaži odgovor

Serijala je online magazin posvećen aktualnim i popularnim televizijskim serijama, kritici i novostima.

© 2009-2020 Serijala.com, sva prava pridržana

ISSN 2459-5861