Recenzija: Outlander – Uzbudljiva mješavina drame, romanse i SF-a – serijala.com

Ronald D. Moore u Outlanderu balansira priču oko povijesne fikcije i znanstvene fantastike vjerno prateći knjigu.

1. Ana says:

Ja ne mogu smislit tu seriju zbog tog ženskog lika, ali dečku se sviđa zbog povijesti i tog povijesnog sceneryja, kaže. Ali nećemo više to gledat NO.WAY. rekla sam nek si on gleda svoju Feminu ali ne sa mnom, jer je serija ko “Moja tajna” za bake, ta romansa je tako čizi :D Ona je žena za sva vremena, doslovno xD I još su zgurali sa Starza Da Vinci’s Demons ako sam dobro shvatila što je meni bolja serija, ima mana ali mi je fora.

2. Goga Montana says:

Serija je također izuzetno morbidna i puna eksplicitnog prikazivanja homoseksualnih perverzija, a uskoro će biti i pedofilije. Jer je JR i pedofil, uskoro ćete vjerojatno vidjeti. Ne znam odakle potreba autorima serije da prikazuju te boleštine po sat-dva (!) I moram reći da mi je to zgadilo inače solidnu seriju. Doduše, malo razvučenu i dosadnu kao i sve Starzove serije ali ok, malo premotate i nastavite dalje. No detaljan prikaz spolnog odnosa dva muškarca koji traje pola zadnje epizode pokvario mi je dojam. Priča bi trebala biti romantična no autorica knjiga izuzetno je sklona prikazima seksualnog sadomazohizma te su joj knjige vjerojatno poslužile kao psihički ventili. Samo ne znam zašto se takvo nešto snima? Za koga? Hoćete gay porno, imate mjesto gdje ćete to gledati. Ne znam čemu trovanje svake serije s tim.

• Kristina says:

Govorite kao da je u svakoj epizodi neka seksualna scena i to gay scena, možda da ne premotavate znali bi da nije tako, to je bila jedna epizoda i to zadnja prve sezone i istina je da su malo pretjerali, i nije bilo toliko detaljno kao što vi navodite,ali sto je tu je, serija bar ima dobre glumce, glumu i prati knjige. Sigurno nije morbidnija od GOT-a koja je postala dosadna i bazira se samo na ubij ovoga i onoga i tamo onoga također bla bla..U seriji outlander ima i akcije, drame, romanse, iskrenog prijateljstva, priča je zanimljiva, ima jednostavno ono nešto, ljubav između glavnih glumaca je toliko iskreno prikazana da nemam riječi, i općenito karakterizacija likova nije površna i jadna kao u većini današnjih serija pa se zbilja nekeko vežeš za njih i jasno ti je zbog čega je neki lik u seriji postupio kako je jel, uvjerljivi su..preporučam svima seriju

• The Serial Watcher says:

Randall je sadist, to nije upitno i svako njegovo pojavljivanje mora biti prožeto negativnom atmosferom jer je on praktički negativac u seriji. Tijekom ove dvije sezone, jedina upečatljiva scena seksa je bila ta u finalu prve sezone između Jamieja i Randalla što je daleko od gay pornografije. Kako bi onda nazvao onu puno slikovitiju scenu hetero seksa Jamieja i Claire u epizodi nakon vjenčanja ranije u sezoni?
        No, ne smijemo zaboraviti da je ovo kabelska televizija i ne možemo biti iznenađeni ako naiđemo na ovakve i slične scene seksa jer oni imaju pravo to prikazivati, samo mi to možemo protumačiti kao neprikladno i odustati. Jedino što prigovaraju seriji jesu dva silovanja ove sezone od kojih je jedno također počinio Randall, ali između ostalog se tu nalazi izvrsna romantična ljubavna priča prožeta dramom, povijesti, predivnim dekorom i krajolikom te zabavnim dodatkom SF-a.
        Nakon ovog finala druge sezone, svakako preporučam seriju!

• Goga Montana says:

Ima još jedna scena, kad je zorno i u krupnom planu prikazano Randallovo spolovilo i njegovo onaniranje. Inače, serija je spora, poprilično nelogična i dosta rastegnuta. Ali nije u tome problem, veći mi je problem što takve serije gledaju i moja djeca, pa poslije ne znam što im je i zašto se čudno ponašaju (počeli su seriju gledati prije mene, jer je serija bila opisana kao “bezvremenska romansa”). Lako za nas odrasle, no morali bismo više računa voditi o mladima, djeci. Kako će to djelovati na njih. I čemu to stalno iživljavanje? Sada gotovo svaka serija, pogotovo ako ju rade Židovi, je nabijena seksom, perverzijama, klanjem, a u posljednje vrijeme pogotovo se u prvi plan guraju homoseksualci.

Onda pazi sto ti djeca gledaju, ako su malena.
          I odgajaj ih da razumno rezoniraju, da kad porastu, imaju vlastito kriticko misljenje i rasuđivanje.Da ne vide urote u benigim stvarima i ne budu ksenofobi i homofobi.

• Goga Montana says:

Bome penis u krupnom kadru i muškarac koji siluje muškarca dobrih 15 minuta nije baš benigno… Čak je i meni, koja imam skoro 4 banke, bilo odvratno. A ČINJENICA je da Židovi produciraju upravo takve filmove i serije (ako mi ne vjeruješ, provjeri tko su producenti i scenaristi svih takvih serija i filmova) a to su radili još i dvadesetih 20. stoljeća što je bio jedan od razloga i zašto je Hitler došao na vlast. Shvati, ima nas koji ne mrzimo homoseksualce, ali ih i ne volimo i ne volimo ako nam se nešto nenormalno nameće kao normalno.

Opa, tako smo brzo do Hitlera dosli. Pa toga ni na Indexu nema.

_____________________________

• Goga Montana says:

Nije poanta Hitler nego ljudi koji zadnjih godina non-stop snimaju i guraju takve prizore. slučajno ili ne, ti ljudi su sve redom Židovi (iako je pitanje tko su zapravo Židovi). Hitleru je to bio jedan od izgovora da ih se riješi. Jer su prva gay kina i gay filmove radili upravo Židovi. Inače sam povjesničarka.

Ok, nadam se da ne predajes nigdje, malo su ti zabrinjavajuce ksenofobicni stavovi.

• Goga Montana says:

Otkad su činjenice ksenofobija? Sve možeš lako provjeriti.

Nemam potrebu provjeravati vjeroispovjest scenarista i producenata, ne znam ni gdje bi te podatke nasao.Slobodno prodji IMDb stranicu ove serije i javi tko je od autora Zidov, pa cemo pricati o cinjenicama.

• Goga Montana says:

U ovoj knjizi imaš više o Židovima u Americi.

Btw, Ronald D.Moore je producent, scenarist i redatelj u ovoj seriji. Također, Starz Tv je židovska kompanija, kao i 99% ostalih filmskih i tv korporacija u Americi.

A zanimljivo je da ćemo uskoro gledati kako Jamie mora učiti hebrejski jer se udružuju baš sa Židovima u idućoj sezoni serije… Teorije zavjere & ksenofobija, kažeš?

O, apsolutno ksenofobija. Mislim da je generalizacija i prišivanje negativnih stereotipa cijeloj populaciji definicija toga, a povlačenje paralela Hitlera i Drugog svjetskog rata sa modernom televizijom debelo u sferi teorije zavjere.
            Recimo, Hrvata je 85% Katolika, no bilo bi suludo ići uokolo po forumima tvrditi da samo zato što je Rade Šerbedžija Hrvat, ide uokolo i kamenuje žene, zagovara stavove koji uskraćuju ljudska prava, nameće svoju vjeru kao drugima, zlostavlja sjemeništarce i tako.

Ma ni 97, ni 98, već baš 99% korporacija kažeš. Meni to zvuči kao neka teorija, nečega…

Ne bih dalje, nije vrijedno.

• Goga Montana says:

Ismijavanjem i zatvaranjem očiju nećeš ništa postići. Sve je potkrijepljeno činjenicama, a nisam ništa rekla osim da je ČINJENICA da je velika većina tv i filmskih kompanija u rukama Židova (Aškenaza ili Hazara, ako ti je draže). Nisu to nikakve teorije zavjere, već stvarnost, koju kreiraju, htio ti ili ne htio, vidio ti to ili ne, upravo masovni mediji koji su, gle slučajnosti, u rukama šačice ljudi. Koji, također sasvim slučajno, pripadaju jednom narodu, ili bolje rečeno jednog grupaciji naroda nazivno iste vjeroispovjesti i svjetonazora. Ne vjeruj ili vjeruj, meni je apsolutno svejedno. Samo sam iznijela činjenice.

3. Glow-Daisies says:

Je l’ mi može neko reći da li (ako da)- kada izlazi treća sezona? :)