Recenzija: 13 Reasons Why — Serija o srednjoškolcima (i) za odrasle | serijala.com

Imerzivno iskustvo prožeto raznim problemima, ali u konačnici postavlja pitanja koja ne treba trpati ispod tepiha.

1. neox29 says:

Simpatična serija. Karizmatični likovi. Lijepa poanta – pojedinac vs društveni čimbenici. Vizualno efektno. A ni humor nije izostao. Naravno, serija nije nešto neviđeno, nije epska… ali ne može se reći da “plauzibilna” nije.

2. Andi says:

Ne volim cjepidlačiti ali Clay dobije sedam kazeta.

3. Luminosa says:

Serija je odlična, dotiče se tema koje ne bi više trebale biti tabu i situacije koje se, nažalost, dešavaju svakodnevno. Uzela sam ju za primjer u razgovoru s tinejdžerima koji dolaze kod nas na radionice, i da se mene pita trebala bi se prikazivati i u školama uz diskusiju nakon pogledanog. O onome što je proizašlo iz naših razgovora, mogla bih napisati cijeli blog i veoma poučnu i interesantnu priču, no ovdje mogu samo napisati neke od naših zaključaka i nažalost činjenica: da je bulling svakodnevno prisutan, da roditelji u većini slučajeva nikad neće primijetiti što se događa u glavi njihovog tinejdžera – i to često nije njihova krivica, da su sretni oni koji se imaju kome obratiti i koji shvate da je upravo to najbolje rješenje – obratiti se nekome za pomoć. Serija koja ima odličnu podlogu za diskusiju o bullingu, prisilnom seksu, razbijanju straha i srama o traženju pomoći…Svaki se lik – uključujući i roditelje, profesore i posebno školskog psihologa može gledati “s druge strane” i upravo to dovodi do odlične moralne rasprave što je ispravno, a što nije.. kako u čijim očima :). Moja topla peporuka za gledanje, uz mlađe uzraste – svim profesorima, pedagozima, psiholozima, roditeljima.