:D

2. (kv) says:

Stavljena napomena na naslovnici :)

3. Ivan Nikolić says:

Gledao/am i V i FF, ali draze bi mi bilo da su otkazali V a produljili FF.

4. TvMaster says:

V ima zanimljiv koncept ali se serija pretvorila u američki “shit” od drame. Majka sa glupim teenejdžerom, vanzemaljci koje pop nadmudruje, totalno “debilna” serija je postala, čak sam je do 5 nastavka gledao, onda je postalo mučenje kao i Prison Break nakon prve (ajde 2 sezone). Flash Forward još gluplja serija, krenula dobro, zanimljivo itd.. i onda opet glupa radnja, FBI agent pati za ženom, onome bivšem alkiću dolazi kćer za koju se znalo da će doći još od 1 epizode, kinez sanja o svadbi i sve će napraviti al žena mu rješava slučajeve. Čak su i web napravili gdje svi pišu svoje događaje za jedan dan, scenarij na razini djeteta od 6 godina (možda i previše). Zaključak: dobro da su ukinuli Flash Forward, šteta kaj V nisu ukinuti isto.

5. TvMaster says:

Ne znam gdje mi se komentar zagubio pa evo napisat ću ponovno. Serija je krenula dobro u prvoj i drugoj epizodi, dalje sve tipična američka jadna drama. FBI agent se boji žene i toga oće li se ponovno propiti, bivši alkić pronalazi pa gubi kćer pa je ide tražit u stilu SAM PROTIV SVIH. Kinez sav izgubljen i totalno jadan, žena mu rješava slučaj jer su užasno zaljubljeni. Pojavljuju se likovi samo da imaju nešto u seriji za “ispričat” ako se to uopće može nazvat scenarijem. Uglavnom i bolje da su ukinuli ovako bijednu i jadnu seriju. Što se tiče V-a, gledao sam prvih 5 nastavaka i žao mi je kaj sam uopće gledao. Serija je među lošima ikada. Radnja je na razini One three hilla, majka FBI (kaj bi drugo bila) sa problematičnim teenom koji se zaljubi u aliena čija je majka ni više ni manje najveći negativac. Pop glavni osvetnik bivši military, alien koji oće bit čovjek, sa ženom koja pokušava jest štakora 5 minuta, i novinar koji totalno jadno glumi. Šteta kaj će se to uopće dalje prikazivati, patetično.

6. Kerb says:

Slažem se da je FF serija sa puno neiskorištenih potencijala. Čudi me da Goyer nije napravio nešto bolje, a možda nije imao puno utjecaja pa je zato i napustio seriju.

Mislim da se Benford na kraju izvukao jer mi se čini da njegova kćer u drugom Flash Forwardu govori kako su ga napokon pronašli. Nigdje nije naznačeno da je to njegova kćer jer je već odrasla (fotka plave djevojke uz tekst) i ona ne spominje tko je pronađen, ali nekako sam zbrojio 2+2 …

7. ivo says:

TvMaster aj molim te preporuci mi neku dobru seriju, vidim da pratis dosta pa daj nest….pogleda sam sons of anarchy i to mi je dobro bilo…pa daj koji prijedlog..hvala pozdrac